نوسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در همدان
نوشته شده توسط : نیما رضایی

نوسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در همدان

  • نوسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در همدان

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از خریداری ۶ دستگاه اتوبوس با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال با آغاز مهرماه ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری نیز نوسازی شده است.

    به گزارش پردیس سلامت به نقل فارس، عباس صوفی ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: امسال مطابق با سال گذشته ستاد استقبال از مهرماه در شهرداری همدان با هماهنگی کمیسیون شورای شهر با هدف روان‌سازی ترافیک و اصلاح هندسی برخی مسیرهای پرترافیک تشکیل شده است.

    وی در خصوص اقدامات حوزه اتوبوسرانی برای بازگشایی مدارس در ابتدای مهرماه افزود: ۶ دستگاه اتوبوس جدید برای ابتدای مهرماه خریداری شده و امسال ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری نیز بهسازی و نوسازی شده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها نیز گفت: از یک ماه گذشته کار نوسازی تاکسی‎ها در همدان آغاز شده که در این مدت ۳۰۰ دستگاه تاکسی وارد ناوگان حمل و نقل شهری شده است.

    وی ادامه داد: در این مدت یک‎هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده شناسایی شده که با ثبت نام ۸۰۰ نفر از رانندگان به ترتیب بحث نوسازی تاکسی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

    صوفی با بیان اینکه امسال تاکسی‌هایی که می‌خواهند به عنوان سرویس مدارس فعالیت کنند در سامانه سپند ثبت‌ نام می‌کنند، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۹۴۹ راننده تاکسی، ۱۹۲ مدرسه و ۶۴۳ دانش‌آموز در این سامانه برای سرویس مدارس ثبت نام کرده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک‎هزار و ۲۰۰ تاکسی سرویس مدارس بوده‌اند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی سرویس مدارس شوند و امسال بنا داریم که خودروهای فرسوده را برای سرویس مدارس در راستای ایمنی دانش‌آموزان نپذیریم.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان یادآور شد: اتوبوسرانی امسال در روز اول مهرماه از ساعت ۶ تا ۹ صبح و از ۱۲ تا ۲ ظهر به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس رایگان خدمات‌دهی می‌کند.

    این مسؤول ادامه داد: امسال برای نخستین بار کل مدارس همدان یعنی در ۲۱۹ مدرسه کار ایمن‎سازی شامل خط کشی، نصب چراغ‌های چشمک‌زن، تابلوهای اطلاعاتی و سرعتگاه در مسیرهای منتهی به مدارس انجام شده است.

    صوفی بیان کرد: نصب دوربین‌های کنترل سرعت در معابر شهر و در بلوار ارم در حال انجام است و در میدان پژوهش و میدان مدرس به طور حتم بحث روانسازی و اصلاح هندسی آن تا ابتدای مهرماه امسال انجام می‌شود.

    وی با اشاره به پایانه ماشین‌های راهسازی که در گذشته موجب مشکلات ترافیکی و عبور و مرور می‌شد، افزود: با همکاری شورای شهر، شهرداری و پلیس، پایانه این خودروها به سیلو منتقل و سامان یافته است.





:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: